//Hello Syg's !

EntriesAbout meBlog listTutorial

The Boss

Assalamualaikum. This is my second blog. My heart blog. No ripping and no harsh word. Please respect me as i respect you. Thank you .

Find me: Facebook | Twitter | My Blog


Chot Chet!



Chot Chet with me ?
✿Do not link the wrong location
✿Do not position your ad link
✿Warm and friendly
✿Thanks for visit my blog. Come again :)

Tweet!



Mention me ? And thanks for visit my blog. Come again :)




Credit Section

Template by : Siti Hajar Zainuddin
Design : Izyan Nazirah
Best view : Google Chrome

New life as a student
Sabtu, 30 Julai 2016 | 1 comments
Assalamualaikum


Hi , sekian lama dapat juga aku menyambung pengajian aku ni . Yang tertunggak selama 6 bulan ! 
Ah! memang bengang rugi 1 semester aku . Awal tu dapat masuk bulan 1 but for second intake .
Jadi mungkin orang taberapa ada . Jadi kelas kami untuk 1 course tu
hanyalah 6 orang sahaja ! 4 lelaki 2 perempuan.  HAHA!
Akhirnya kelas kami, CC dibubarkan termasuklah kelas akuan, AA . Depa pon kena bubar
sebab kelas depa hanyalah 4orang sahaja ! 2perempuan 2 lelaki . Haha ! Lagi sakan .




After 6 month , surat tawaran pun sampai . Memang lawak tajuk surat tu . Kerek gilos!
Never mind. Sedihnya , kami yang dari 7 orang tinggal 3 orang . Lagi sakan dari kelas AA .
Hahaha. Gelak sangat . Yang lain , ada yang masuk kuptm . Mungkin rezeki depa kot belah sana 
Ada rezeki kita jumpa ya!


Tapi tapi tapi ... huaarhhhh! :'( Kawan-kawan baru semuanya SOMBONG .
Semua buat haluan masing-masing . Sedih gilaaa. humm apakah daya . Aku dah masuk study kira2 seminggu yang lalu . Tapalah . Abaikan hal tu , yang penting sekarang ni 
pelajaran MPU tuuu. OMG! MPU tu bahasa agama. 

Ustazah Azalina minta kami sekelas menghafal surah . Nah jemm , aku dah otak agak lemb** . Hehe
Jadi nak menghapai tu lemah sikit lah . Dalam masa two week untuk menghafal surah2 lazim termasuklah surah Al-Fatihah sekali dengan terjemahan dia . Krem lahh . 

  • Ad - dhuha
  • Al - Sharh
  • At - Tin
  • Al - 'Alaq
  • Al- Qard
  • Al - Baiyina
  • Al - Zalzalah
  • Al - 'Adiyat
  • Al - Qari'a
  • At - Takathur
  • Al - 'Asr
  • Al - Humaza
  • Al - Fill
  • Quraish
  • Al - Ma'un
  • Al - Kauthar
  • Al - Kafirun
  • An - Nasr
  • Al - Masad
  • Al - Ikhlas
  • Al - Falaq
  • An - Nas 


Masa sekarang itu sahaja aku nak cerita . Ah ! ada satu hal lagi . Dalam masa terdekat ni
aku akan berpindah . Allah , Serabutnya . Harap ada lah yang sudi tolong aku hari Sabtu next week ni. Nak angkat2 barang apa semua tu . Dengan Surah aku tak hapai lagu ni . Letih . In sha Allah Aku mampu . Aku sado !






Older Post | Newer Post