//Hello Syg's !

EntriesAbout meBlog listTutorial

The Boss

Assalamualaikum. This is my second blog. My heart blog. No ripping and no harsh word. Please respect me as i respect you. Thank you .

Find me: Facebook | Twitter | My Blog


Chot Chet!



Chot Chet with me ?
✿Do not link the wrong location
✿Do not position your ad link
✿Warm and friendly
✿Thanks for visit my blog. Come again :)

Tweet!



Mention me ? And thanks for visit my blog. Come again :)




Credit Section

Template by : Siti Hajar Zainuddin
Design : Izyan Nazirah
Best view : Google Chrome

Sakitnya Sebuah Hati
Isnin, 5 Oktober 2015 | 0 comments
Assalamua'alaikum

Aduh sayang , aduh sakit , Aku dah bosan dengan ♪♪ .T_T sedih bhai . Kenapa mesti laguni . First time kena lagu ni . Benda boleh bincangkan . Yang nak kutuk aku tamengaji , bodoh and so on kenapa? aku tau lah hang sambung ngaji amek course bisnes pula tu kan . Aku apa sangat macam hang kata apa "hg tapa la duk umah, bela suami" Pehh! sentap doa T_T 



Dak la , aku takenai hg sendiri yang cari aku nak minta tolong buat something kat hang . Siap nak bg upah bagai . Bila aku kata "alah, takat nak buat yang tu ja sedekah ja berapa pun" pastu dan2 hang kata nak letak ni , nak letak nu . Nak fight ngan classmate sapa paling lawa . Yang jadi mangsa aku . Bak kata orang " kerap2 nak kena rr ni "



 Pastu aku tanya la nak gena ? Dia pun tunjuk lah sample nak buat cana . Aku tengok dia punya keja 0% memang zero tabuat apa lagi . Kalau macam tu memang kena start awal lah . Aku dulu amek order $ keatas . Tapi kalau dah dari 0% nak terus lawa nak fight nak classmate dia memang kena double $ lah . Bukan triple $ pun . 


Lepas2 dah bagitau harga , dia kecoh pula kata krebiliti aku rendah lah apa . Awal suruh sedekah sekarang letak harga tinggi . Naharey betoi! ni yang aku geram . Nak kata aku mata duitanla tu kan. Dan lagi dia kata "aku boleh ja nak buat sendiri , tapi masalah masa tacukup " Nak belagak lah tu? Stail macam ni aku nak tolong ? Aku dah cuba nak cool keadaan . Aku tanya sekerang macam mana ? Awal tu dia remain harga . Aku pun macam erg? Sapa yang nak buat order ni? 



Last2 aku setuju lah dengan harga remain dia . Tapi dia still kutuk aku macam aku kata tadi . Bela suami la apa lah . ngaji seluas lautan , jangan jadi bodoh apa tah . Ada ayat tulis " lawak kot baru kenai orang macam hg" *ayat perli . Aku pun (....) . Dia still nak ketengahkan bodoh aku tu . dok kipidap kipidap taik hang!
Cukuplah , aku dah setujukan apa yang hang nak kan. Apa masalah hang? Nak juga cari gaduh.


Bila fikir balik sanggupkah aku nak berurusan dengan orang macam ni? Tah nanti sepanjang berurusan nanti confirm banyak makian yang akan ku dengaq nanti . Finally , aku buat keputusan titik aku tamau deal dengan dia . Kalau tidak lagi banyak dosa yang dia mengata aku . Aku pun satgi lagi berjangkit tapuas hati kutuk belakang pula . Sama2 dapat dosa . Lebih baik aku cegah daripada jadi lebih teruk . Tanpa teragak2 aku block terus no. budak tu .



Aku tatau la setahu aku perangai macam ni selalu budak perempuan lah kan ? Nak panas baran ja . Kata orang mulut perempuan berbisa . Ni Aku berurusan dengan JANTAN. Perangai tu biaq mature sikit . Kira nak maki jer . Best la , puas la dia dapat maki aku . Paling terngiang pasal aku tak mengaji tu . Aku ada sebab bro . Hang ingat aku tateringin ka ? Mak aku pun tasupport ! Ah sudah meleleh ayaq mata aku ni , adoiy.



Ni bukan cerita hindustan , ni drama aku . Pfftt.. Apa2 jalah , malas dah nak cerita pasal jantan taberhati perut tu . Nak cari kegembiraan sikit dari member aku *pak lawak orangnya tapi dia pula nak tido katanya ada kelas awal esok . Aku pun hi hi bye bye la . Takan nak halang pula . Aku pun mula lah mengarang blog yang tah bila zaman kuno bila aku tinggal ni .hehe . 

Older Post | Newer Post