//Hello Syg's !

EntriesAbout meBlog listTutorial

The Boss

Assalamualaikum. This is my second blog. My heart blog. No ripping and no harsh word. Please respect me as i respect you. Thank you .

Find me: Facebook | Twitter | My Blog


Chot Chet!



Chot Chet with me ?
✿Do not link the wrong location
✿Do not position your ad link
✿Warm and friendly
✿Thanks for visit my blog. Come again :)

Tweet!



Mention me ? And thanks for visit my blog. Come again :)




Credit Section

Template by : Siti Hajar Zainuddin
Design : Izyan Nazirah
Best view : Google Chrome

Vape , Smoke ?
Selasa, 7 Julai 2015 | 2 comments
Assalamua'alaikum

Hai , hari tu aku ada edit gambar yang super kedebaboom ! Super kedebaboom macam mana tu?
Haha! tadelah , aku edit gambar aku ada kepul2 asap like that lah .
Haha! seriously , tasangka orang2 kat luar sana ingat aku hisap shisha , vape or smoke.
Sampai kata macam2 kat aku . Haha , aku best bukan apa .
Aku syok kes hasil edit aku menjadi ! nampak real ! Haha.






Tara! nampak real kan? hehe . Aku tutup mata bukan sebab tanak org cam aku . Tutup sebab mata ber'eyebag' Nak kata tak cam ? bule kenal la dari mole or taik lalat aku yg famous tu .
*mata keatas , tangan kebahu 

Apapa pun aku puas !
:D :D

Older Post | Newer Post