//Hello Syg's !

EntriesAbout meBlog listTutorial

The Boss

Assalamualaikum. This is my second blog. My heart blog. No ripping and no harsh word. Please respect me as i respect you. Thank you .

Find me: Facebook | Twitter | My Blog


Chot Chet!



Chot Chet with me ?
✿Do not link the wrong location
✿Do not position your ad link
✿Warm and friendly
✿Thanks for visit my blog. Come again :)

Tweet!



Mention me ? And thanks for visit my blog. Come again :)




Credit Section

Template by : Siti Hajar Zainuddin
Design : Izyan Nazirah
Best view : Google Chrome

Atun & Nenek pesan
Khamis, 5 Disember 2013 | 0 comments


Atuk PESAN :
Jangan kongkong , selagi tiada ikatan , biar lha dia nak berkawan dengan berapa ramai perempuan / lelaki sekalipunn . Biar lha dia nak mengaku single dengan perempuan-ii tuu sekalipunn . Kita boleh cemburu tapi jangan tunjuk , jangan memberontak dan pendam jealha semua rasa tuu . Kalau dia buat semua tuu , maknanya hati dia bukan lha 100% untuk kita , sebub tuu lha dia cari yank lain . Simpan perempuan / lelaki lain . Doa jealha , bila jodoh kita dengan dia , dia berubah . Tinggalkan semua tuu . Tyme tuu , nak kongkong , kongkong lha , sebub dha sah-ii dia milik kita .



Nenek PESAN :
Kecewa macam mana punn kita , jangan sesekali kita buat orang . Biar lha orang yang buat kita , jangan kita berdendam dan jangan memaki hamun . Sekarang mungkin kita banyak kecewa . Tapi ALLAH tuu Maha Adil , mana tau satuu hari nanti kita dapat bahagia yang hakiki sebagai ganti dari segala duka yang pernah kita dapat sebelum ini dan dia terima balasan atas apa yang dia buat kepada kita .





Older Post | Newer Post