//Hello Syg's !

EntriesAbout meBlog listTutorial

The Boss

Assalamualaikum. This is my second blog. My heart blog. No ripping and no harsh word. Please respect me as i respect you. Thank you .

Find me: Facebook | Twitter | My Blog


Chot Chet!



Chot Chet with me ?
✿Do not link the wrong location
✿Do not position your ad link
✿Warm and friendly
✿Thanks for visit my blog. Come again :)

Tweet!



Mention me ? And thanks for visit my blog. Come again :)




Credit Section

Template by : Siti Hajar Zainuddin
Design : Izyan Nazirah
Best view : Google Chrome

Hanya terkurung dirumah
Isnin, 30 September 2013 | 2 comments
Assalamualaikum
Peacee Yo(!) ^_^v

Aku tak pernah ada pengalaman kuar dengan member2 pegi uptown or what else. Retu bulan posa first time dalam seumur hidup dapat keluar berbuka puasa ngan member . Memang best sangat . Syukur mak bagi izin keluar. Beberapa bulan selepas tu , birthday alia . Member ajak keluar makan KFC. Memang meriah sangat . Pegi main bowlig. Best2 . Second time kod. Pastu selepas seminggu tu birthday amynatul. Member ajak keluar petang esok , pegi karoke . Aku nak ikud . Sebelum ne yg pengalaman first dengan second waktu malam . Tapi esok waktu petang . Yang sedihnya mak tak bagi keluar. Mak kata mula la. Mula2, ajak keluar makan , lepas tu pi karoke . Dalam karoke macam boleh jadi . Aku tersentak sekejab . Bukan aku pegi 2 orang tapi ramai yang pegi. Sanggup mak kata macam tu . Tapa lah . “Dayah tamau2 jadi anak derhaka. Tak baik .” Bak kata orang “orang tua lebih makan garam dulu” . Mungkin mak tak bagi sebab aku tak pandai jaga diri kod. Naik motor pun mak tak bagi. Apatah lagi keluar dengan member2. Mungkin ada hikmah disebaliknya. Aku hanya mampu terkurung didalam rumah  :’[



Older Post | Newer Post